Hvis du har brug for hjælp til svaret, så står det bagvendt her: gnirøfsdekram nid i vitaerk ræv
Hvis du har brug for hjælp til svaret, så står det bagvendt her: gnirøfsdekram nid i vitaerk ræv
0 Comments
Ja, du læste rigtigt, der står GIF. Simpelt fortalt er GIF et billede med animation. Du kan kende en GIF filtype på at den slutter på .gif, i stedet for f.eks. .jpg eller .png. Her er et par eksempler på GIF billeder: Hvad kan GIF’er så gøre for dig?De kan skabe opmærksomhed! Og opmærksomhed er = mere trafik til din hjemmeside = mere salg = $$ GIF’er kan f.eks. bruges i:
En tommelfingerregel er at en GIF kan skabe 50% flere klik end et almindeligt billede. Her er eksempler på hvordan GIF’er kan brugesMailkampagne: Her bruger Dinero GIF’er i deres mailkampagne, på de 2 områder de gerne vil have kunden er ekstra opmærksom og helst skal ende med at klikke sig videre. Dinero mailkampagne Facebook post: I dette eksempel bruger Vinovano.dk en GIF i sin Facebook post, da en GIF skiller sig ud i mængden af almindelige Facebook post med billeder, da der lige pludselig er bevægelse. Vinovano Facebook post Hvis du er blevet interesseret i at bruge GIF’er i din markedsføring
Så giv os endelig et kald på 51 21 58 33 eller kontakt os her Glem dyre og besværlige programmer som Photoshop. Nu vil jeg introducere dig til værktøjet der vil få dine grafiske evner til at præstere som Bjarne Riis på doping. ...okey, måske en overdrivelse, men værktøjet er nu helt genialt! "Kom nu til sagen! fortæl mig det!" Ja ja, jeg skal nok! (som Keld ville have sagt), jeg skulle jo lige have fyret Bjarne Riis joken af ;) Værktøjet hedder Canva og jeg har smidt en knap i bunden af artiklen dertil, men inden du klikker dig ind og kigger, så lad mig lige forklare hvorfor Canva er så genialt for dig. Canva er genialt fordi:
Og ja, der er meget mere, men jeg synes bare du skal begynde at bruge Canva, så skal du nok finde ud af det. Her under kan du se en lille intro video af Canva. Vi har taget et tilbageblik på hvordan hjemmesider så ud i "gamle" dage,
og der er godt nok sket meget! så det synes vi ikke du skulle snydes for :) Hvis du spørg en virksomhed hvorfor de har en hjemmeside, vil det korte svar formodentlig være "Det skal man jo have, det har alle!".
De fleste glemmer nemlig at stille sig selv det vigtigste spørgsmål: Hvorfor skal min virksomhed have en hjemmeside? Når du får lavet en hjemmeside vil du sikkert komme ud for at høre nogle fagudtryk, som du sikkert ikke har den ringeste anelse om hvad betyder. Vi har lavet en lille guide for at hjælpe dig med at forstå hvad det er din webdesigner prøver at sige.
D. 21 april vil Google begynde at rangere hjemmesider lavere hvis de ikke er mobiloptimeret.
Allerede sidste år begyndte Google at tjekke om din hjemmeside er mobiloptimeret. Hvis din hjemmeside er mobiloptimeret, så vil du få et lille mærke der viser at din hjemmeside er mobiloptimeret. (se billede) 1. Browsere (Explorer, Chrome, Safari etc.) kan vise hjemmesider vidt forskelligt
Derfor er det en god ide at teste ens hjemmeside i så mange forskellige browsere som muligt. Hvis du vil teste din hjemmeside, kan du gøre det her: http://browsershots.org/. Alle hjemmesider vi laver, er selvfølgelig optimeret til de mest brugte browsere. Et blog opslag kan være en rigtig god måde at hjælpe dine kunder og fortælle dem hvorfor det lige er at det du laver, er noget de har brug for.
Gode blog opslag vil gøre din markedsføring meget lettere. Hvis du gør det rigtigt, vil dine kunder være mere tilbøjelige til at købe hos dig og din hjemmeside vil være lettere at finde på Google. 1: 46 % af internet trafikken i Danmark er fra andre enheder end computere
Dvs. at næsten halvdelen af ens potentielle trafik altså kommer fra en tablet eller smartphone, derfor er det ekstremt vigtigt også at tænke denne type enheder med når man skal have en hjemmeside. |
Arkiv
September 2016
Bliv klog på vores BlogVi mener selv vi er utroligt kloge på hjemmesider og her på vores blog hjælper vi dig til at blive klogere på din hjemmeside. Kategorier
All
|