Ja, du læste rigtigt, der står GIF.
Simpelt fortalt er GIF et billede med animation.
Du kan kende en GIF filtype på at den slutter på .gif, i stedet for f.eks. .jpg eller .png.
Her er et par eksempler på GIF billeder:
Simpelt fortalt er GIF et billede med animation.
Du kan kende en GIF filtype på at den slutter på .gif, i stedet for f.eks. .jpg eller .png.
Her er et par eksempler på GIF billeder:
Hvad kan GIF’er så gøre for dig?
De kan skabe opmærksomhed!
Og opmærksomhed er = mere trafik til din hjemmeside = mere salg = $$
GIF’er kan f.eks. bruges i:
En tommelfingerregel er at en GIF kan skabe 50% flere klik end et almindeligt billede.
Og opmærksomhed er = mere trafik til din hjemmeside = mere salg = $$
GIF’er kan f.eks. bruges i:
- Facebook posts
- Nyhedsbreve
- Blogopslag
- På din hjemmeside
- og mange flere steder
En tommelfingerregel er at en GIF kan skabe 50% flere klik end et almindeligt billede.
Her er eksempler på hvordan GIF’er kan bruges
Mailkampagne: Her bruger Dinero GIF’er i deres mailkampagne, på de 2 områder de gerne vil have kunden er ekstra opmærksom og helst skal ende med at klikke sig videre.
Dinero mailkampagne
Facebook post: I dette eksempel bruger Vinovano.dk en GIF i sin Facebook post, da en GIF skiller sig ud i mængden af almindelige Facebook post med billeder, da der lige pludselig er bevægelse.
Vinovano Facebook post
Dinero mailkampagne
Facebook post: I dette eksempel bruger Vinovano.dk en GIF i sin Facebook post, da en GIF skiller sig ud i mængden af almindelige Facebook post med billeder, da der lige pludselig er bevægelse.
Vinovano Facebook post
Hvis du er blevet interesseret i at bruge GIF’er i din markedsføring
Så giv os endelig et kald på 51 21 58 33 eller kontakt os her
Så giv os endelig et kald på 51 21 58 33 eller kontakt os her